niedziela, 21 kwietnia 2013

Żyje ze słupem w bramie

Pan Mieczysław P. (52 l.) od ponad 15 lat mieszka na ulicy Madalińskiego w Krotoszynie. Nic w tym dziwnego gdyby nie pewien szkopuł. W bramie wjazdowej na posesję gdzie ulokowany jest garaż stoi słup energetyczny. Żeby wjechać i wyjechać autem mieszkaniec musi nieźle się namęczyć.
Słup przeszkadza mieszkańcowi
Słup energetyczny o prawie 20 cm wchodzi w przestrzeń bramy wjazdowej na posesję. Wjechać autem można, ale trzeba bardzo uważać by nie zahaczyć przypadkiem stojącego słupa. Pan Mieczysław próbował w tej sprawie interweniować kilkakrotnie. Niestety jego próby spełzły na niczym. – Jakieś 10 lat temu dzwoniłem do energetyki i mówiłem, że słup przeszkadza mi w codziennym egzystowaniu. Jest tak dziwnie postawiony, że należałoby go przesunąć trochę. Oczywiście słup był pierwszy, ja później robiłem sobie bramę, ale nie miałem gdzie jej zrobić jak właśnie w tym miejscu. Przeszkadza co tu dużo mówić – mówi pan Mieczysław. Energetyka nie widziała wówczas problemu z przesunięciem słupa i zadeklarowała, że może to zrobić, ale na koszt mieszkańca czyli ok. 10 tys. zł. – To duże pieniadze, których nie jestem w stanie im zapłacić. Nie można jakoś inaczej tego problemu rozwiązać? – pyta na łamach gazety.
Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem firmy Energa Operator S.A. oddziałem w Kaliszu odpowiedzialnym za rejon Krotoszyna. Okazuje się, że żadne pismo w tej sprawie odnośnie ewentualnego przesunięcia słupa nie wpłynęło. – Jeżeli ten pan tylko dzwonił to stanowczo za mało. Powinien wystosować odpowiednie pismo, w którym opisze całą sytuację. Uargumentuje to, że słup mu przeszkadza i w jaki sposób. Może dodać nawet zdjęcia, które zilustrują dany problem. To wszystko powinien wysłać na adres naszej firmy czyli Energa Operator S.A., Aleja Wolności 8, 62-800 Kalisz. Wtedy osoby kompetentne przyjrzą się sprawie i zdecydują czy przesunięcie słupa jest uzasadnione. Jeśli tak to rozważą również opcje, kto będzie płacił za jego ewentualne przesunięcie – poinformował Krzysztof Dziewulski z Centrum Zgłoszeniowego w Kaliszu.

foto by P.W.PŁÓCIENNICZAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz